И чиче, ама тая вечер кротко и внимателно.

И чиче, ама тая вечер кротко и внимателно.
Служители на НСО простреляха свои колеги по време на учение.....Единият потърпевш имал осколка от куршум във врата, съвсем близо до артерия, другият – в коляното и вече е претърпял операция в болница “Лозенец”.
Сами ке се истепат.RONALDINHO GAUCHO wrote: ↑12 Jun 2024 20:13Служители на НСО простреляха свои колеги по време на учение.....Единият потърпевш имал осколка от куршум във врата, съвсем близо до артерия, другият – в коляното и вече е претърпял операция в болница “Лозенец”.![]()
![]()
![]()
Видеото , видеото гледайтеВо Битола би го викале Транспарентнио
Нашиот омилен анти-херој од американската политичка сцена, злотворот Линдзи Грем, уште еднаш го излаја она што и други го знаат ама не ни помислуваат да го кажат. Дека страдањето на украинскиот народ не е за слобода и демократија, туку за критичните минерали кои Украина ги поседува а вредат трилијарди долари. Запад ги сака и не сака да завршат кај Путин кој би ги делел со Кина. Што е нејасно?
Със съвременните си технологии за шофиране, просторният кросоувър Mazda CX-80 осигурява върхова динамика и приятно усещане за шофиране почти без усилие независимо дали предпочитате задвижване от мощен plug-in хибрид или динамичен и икономичен 6-цилиндров турбодизелов двигател. Plug-in хибридният модел PHEV се задвижва от 2,5-литров 4-цилиндров бензинов двигател Skyactiv-G в комбинация с електромотор и батерия с капацитет 17,8 кВтч.
Общата мощност на системата е 327 к.с. Той ускорява CX-80 от 0 до 100 за 6,8 секунди. Максималната скорост е 195 км/ч. Хибридът може да измине до 63 км в чисто електрически режим. Цените за България са в диапазона от 111 390 лева до 134 590 лева с ДДС. Тъй като Mazda CX-80 е в конфигурация 6+1 места, ползва данъчен кредит на нашият пазар.
Норм, виж видеото. Руския жесток отговор на маздатаnorm wrote: ↑12 Jun 2024 20:21Със съвременните си технологии за шофиране, просторният кросоувър Mazda CX-80 осигурява върхова динамика и приятно усещане за шофиране почти без усилие независимо дали предпочитате задвижване от мощен plug-in хибрид или динамичен и икономичен 6-цилиндров турбодизелов двигател. Plug-in хибридният модел PHEV се задвижва от 2,5-литров 4-цилиндров бензинов двигател Skyactiv-G в комбинация с електромотор и батерия с капацитет 17,8 кВтч.
Общата мощност на системата е 327 к.с. Той ускорява CX-80 от 0 до 100 за 6,8 секунди. Максималната скорост е 195 км/ч. Хибридът може да измине до 63 км в чисто електрически режим. Цените за България са в диапазона от 111 390 лева до 134 590 лева с ДДС. Тъй като Mazda CX-80 е в конфигурация 6+1 места, ползва данъчен кредит на нашият пазар.![]()
брей, цените за най-високото ниво са кажи речи като при нас, ако смятаме без ддсс ддс пИчелим с едни 16к лЪва
GPS туА е eдни седемстотин лЪва есктра, за БГ не пише
![]()
Ех, Бачо.
За видеото на Линдзи Греам никакъв отгиовор от матросовците. Забавлявам се. Глухи и неми са.MAD SCORPI wrote: ↑12 Jun 2024 20:58Ех, Бачо.
Буханка се произвежда вече 60 години и си е все същата. Тайгата си е все същата. Степите, калта, снефът са си все същите. Руснаците са си все същите.
Коги Мазда ЦХ 80 мине през мочурища, кал, сняг, натоварена с бухановци ела и ми пиши на лично ... просто казвам, че за някои не тапицерията от напа е важна, а да стигнеш от т.А до т.Б с максимален полезен товар, да не закъсаш и да не ти пука че ще я одервш, задервш, удариш, избушиш и т.н.