На протестот македонскиот јазик се брани со пароли испишани на бугарски
Невиден РЕЗИЛ , учесник на протест против БУГАРИЗАЦИЈАТА , на грбот носи мајца со натпис на Бугарски јазик . Абре човеку , кој и да си , ако не можеш да мислеш , питај некој , не е срамота , нека ти каже да се проблечеш . Вака ги срамеш нормалните луге . Или и организаторите со се говорниците на протестот толку можат да мислат и тие , колку што можеш и ти . Ега се оправе Македонија , ама не верувам .
Невиден РЕЗИЛ , учесник на протест против БУГАРИЗАЦИЈАТА , на грбот носи мајца со натпис на Бугарски јазик . Абре човеку , кој и да си , ако не можеш да мислеш , питај некој , не е срамота , нека ти каже да се проблечеш . Вака ги срамеш нормалните луге . Или и организаторите со се говорниците на протестот толку можат да мислат и тие , колку што можеш и ти . Ега се оправе Македонија , ама не верувам .
Невиден РЕЗИЛ , учесник на протест против БУГАРИЗАЦИЈАТА , на грбот носи мајца со натпис на Бугарски јазик . Абре човеку , кој и да си , ако не можеш да мислеш , питај некој , не е срамота , нека ти каже да се проблечеш . Вака ги срамеш нормалните луге . Или и организаторите со се говорниците на протестот толку можат да мислат и тие , колку што можеш и ти . Ега се оправе Македонија , ама не верувам .
В случая обаче следва Конституционният съд да прецени дали е допустимо от гледна точка на действащата конституционна уредба със ЗМИП да се възложи на Висшия адвокатски съвет да приеме нормативен административен акт, който не е свързан с осъществяване на правомощията му по ЗА.
Приемането на подзаконови нормативни актове от Висшия адвокатски съвет принципно не нарушава конституционния принцип на разделение на властите, прогласен в чл. 8 от Конституцията, а точно обратното – създава гаранции за свободна, независима и самоуправляваща се адвокатура, но само когато това му е възложено изрично със закона по чл. 134, ал. 2 от Конституцията, за изпълнение на правомощията му по Закона за адвокатурата, в качеството му на висш орган на адвокатурата.
Разпоредбата на чл. 101, ал. 4, изр. второ ЗМИП не отговаря на гореизложените изисквания и в този смисъл влиза в противоречие с чл. 4, ал. 1 и чл. 134, ал. 1 и ал. 2 от Конституцията. Съгласно чл. 150, ал. 2 от Конституцията на Република България когато установят несъответствие между закона и Конституцията, Върховният касационен съд или Върховният административен съд спират производството по делото и внасят въпроса в Конституционния съд.
Предвид изложеното на основание чл. 150, ал. 2 от Конституцията настоящият съдебен състав следва да се спре съдебното производство по делото и да се внесе въпроса в Конституционния съд.